Реєстрація суб’єкта у сфері аудіовізуальних медіа на замовлення (нелінійний медіа-сервіс)

Для реєстрації Ви маєте подати Заява про реєстрацію суб’єкта у сфері аудіовізуальних медіа на замовлення (нелінійний медіа-сервіс), в якій зазначаються такі відомості:

Для юридичних осіб:

  1. Ідентифікаційні дані: Повна назва, місцезнаходження, ідентифікаційний код (ЄДРПОУ).
  2. Адреса редакційного контролю, якщо вона відрізняється від місцезнаходження.
  3. Контактні дані: Телефон та електронна пошта.
  4. Керівник: Прізвище, ім’я, по батькові керівника.
  5. Кінцевий бенефіціарний власник (за наявності): Прізвище, ім’я, по батькові.
  6. Опис діяльності: Вид медіа (наприклад, нелінійний медіа-сервіс), технології, що застосовуються (OTT, IPTV), територія надання послуг (наприклад, Україна).

Для фізичних осіб (у тому числі ФОП):

  1. Ідентифікаційні дані: Прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, номер паспорта або іншого посвідчення особи, податковий номер.
  2. Місце реєстрації або надання послуг.
  3. Контактні дані: Телефон та електронна пошта.

Для сервісів, що надаються через мережу Інтернет:

Заявник повинен надати додаткову інформацію, таку як:

– ІP-адреси або діапазони IP-адрес, з яких здійснюється поширення сервісу.

– Доменні імена, за якими медіа доступне в Інтернеті, включно з відомостями про реєстрантів доменних імен (для фізичних осіб — прізвище, ім’я, по батькові, громадянство, місце проживання; для юридичних осіб — повна назва, місцезнаходження, ЄДРПОУ).

Подача заяви:

Після подачі заяви, суб’єкти можуть офіційно розпочати свою діяльність з дня реєстрації. Заявник має повідомити Національну раду протягом 10 днів після початку мовлення, якщо йдеться про мовлення без використання радіочастотного спектра.

Така реєстрація також є обов’язковою умовою для отримання державної підтримки та державних грантів.

До заяви необхідно подати:

  • для заявника, що є юридичною особою – відомості про структуру власності за формами Форма 1 Форма 2 Форма 3 
  • для заявника, що є фізичною особою – копія паспорта або документа, що підтверджує проживання на території України.
  • для публічних аудіовізуальних медіа та аудіовізуальних медіа громад – підтвердження статусу неприбутковості.
  • документ, що підтверджує сплату реєстраційного збору.

Зверніть увагу, що якщо Ви фізична особа – підприємець, то відомості про структуру власності не подаєте.

Документи надсилаються із супровідним листом.

Заявник обирає, як подати документи: або в паперовій формі, або в електронній формі. Документи, подані у вибраній заявником формі, не дублюються в іншій формі.

До ухвалення Національною радою рішення про введення в експлуатацію електронного кабінету заяви для реєстрації та документи до неї подаються суб’єктом у сфері медіа або в паперовій формі на юридичну адресу Національної ради: вул. Прорізна, буд. 2, м. Київ, 01601, або в електронній формі на електронну пошту Національної ради: nrada@nrada.gov.ua. 

Під час заповнення Заяв і документів до них необхідно використовувати гарнітуру Times New Roman та шрифт розміром 12–14 друкарських пунктів.

Заява і документи до неї, що подаються в паперовій формі, мають бути належним чином засвідчені, підписані керівником або уповноваженою особою та скріпленні печаткою суб’єкта у сфері медіа (за наявності). У разі підписання заяви і документів до неї уповноваженою особою до заяви додається документ, який підтверджує повноваження такої особи. У разі подання заяви в електронній формі на заяву та всі документи до неї накладається кваліфікований електронний підпис чи печатка з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги».