Для реєстрації Ви маєте подати Заява про реєстрацію суб’єкта у сфері аудіовізуальних медіа на замовлення (нелінійний медіа-сервіс), в якій зазначаються такі відомості:
Для юридичних осіб:
- Ідентифікаційні дані: Повна назва, місцезнаходження, ідентифікаційний код (ЄДРПОУ).
- Адреса редакційного контролю, якщо вона відрізняється від місцезнаходження.
- Контактні дані: Телефон та електронна пошта.
- Керівник: Прізвище, ім’я, по батькові керівника.
- Кінцевий бенефіціарний власник (за наявності): Прізвище, ім’я, по батькові.
- Опис діяльності: Вид медіа (наприклад, нелінійний медіа-сервіс), технології, що застосовуються (OTT, IPTV), територія надання послуг (наприклад, Україна).
Для фізичних осіб (у тому числі ФОП):
- Ідентифікаційні дані: Прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання, номер паспорта або іншого посвідчення особи, податковий номер.
- Місце реєстрації або надання послуг.
- Контактні дані: Телефон та електронна пошта.
Для сервісів, що надаються через мережу Інтернет:
Заявник повинен надати додаткову інформацію, таку як:
– ІP-адреси або діапазони IP-адрес, з яких здійснюється поширення сервісу.
– Доменні імена, за якими медіа доступне в Інтернеті, включно з відомостями про реєстрантів доменних імен (для фізичних осіб — прізвище, ім’я, по батькові, громадянство, місце проживання; для юридичних осіб — повна назва, місцезнаходження, ЄДРПОУ).
Подача заяви:
Після подачі заяви, суб’єкти можуть офіційно розпочати свою діяльність з дня реєстрації. Заявник має повідомити Національну раду протягом 10 днів після початку мовлення, якщо йдеться про мовлення без використання радіочастотного спектра.
Така реєстрація також є обов’язковою умовою для отримання державної підтримки та державних грантів.
До заяви необхідно подати:
- для заявника, що є юридичною особою – відомості про структуру власності за формами Форма 1 Форма 2 Форма 3
- для заявника, що є фізичною особою – копія паспорта або документа, що підтверджує проживання на території України.
- для публічних аудіовізуальних медіа та аудіовізуальних медіа громад – підтвердження статусу неприбутковості.
- документ, що підтверджує сплату реєстраційного збору.
Зверніть увагу, що якщо Ви фізична особа – підприємець, то відомості про структуру власності не подаєте.
Документи надсилаються із супровідним листом.
Заявник обирає, як подати документи: або в паперовій формі, або в електронній формі. Документи, подані у вибраній заявником формі, не дублюються в іншій формі.
До ухвалення Національною радою рішення про введення в експлуатацію електронного кабінету заяви для реєстрації та документи до неї подаються суб’єктом у сфері медіа або в паперовій формі на юридичну адресу Національної ради: вул. Прорізна, буд. 2, м. Київ, 01601, або в електронній формі на електронну пошту Національної ради: nrada@nrada.gov.ua.
Під час заповнення Заяв і документів до них необхідно використовувати гарнітуру Times New Roman та шрифт розміром 12–14 друкарських пунктів.
Заява і документи до неї, що подаються в паперовій формі, мають бути належним чином засвідчені, підписані керівником або уповноваженою особою та скріпленні печаткою суб’єкта у сфері медіа (за наявності). У разі підписання заяви і документів до неї уповноваженою особою до заяви додається документ, який підтверджує повноваження такої особи. У разі подання заяви в електронній формі на заяву та всі документи до неї накладається кваліфікований електронний підпис чи печатка з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронні довірчі послуги».